Communicatie

Communicatie

Je wilt duidelijk en respectvol je mening verwoorden. Helder communiceren met een boodschap die goed ontvangen én begrepen wordt. Tijdens deze training leer je de positieve en negatieve effecten van diverse vormen van communicatie te herkennen, zodat je bewust keuzes kunt maken in jouw manier van communiceren met anderen. Het praktisch leren toepassen van verschillende communicatieve vaardigheden staat in deze training centraal.

De route naar vakmanschap

Inhoud

Uw medewerkers zijn het visitekaartje van het bedrijf en hebben direct contact met de klanten.
Klantgericht communiceren is belangrijk voor een langdurige samenwerking. Maar ook een goede communicatie tussen chauffeurs, leidinggevenden en collega's draagt bij aan een professionele en klantvriendelijke bedrijfsvoering.
Deze training leert om onder verschillende omstandigheden op een professionele manier te communiceren.

Examen(s)

Na afloop wordt geen examen afgenomen.
Er bestaat geen examenverplichting om de uren van de verplichte nascholing bij te laten schrijven.
Alle bij Transportopleider behaalde uren kun je terugvinden door in te loggen met de bij aanmelding toegestuurde inlogcode.

Tarieven

Prijzen zijn excl. btw.

Op alle opleidingen en trainingen zijn de algemene voorwaarden van toepassing.

Tekst- en prijswijzigingen zijn onder voorbehoud.

Subsidie

Voor deze opleiding bestaan helaas geen subsidiemogelijkheden.

Kies een opleiding

Opleidingen worden geladen